Friday, January 16, 2009

Kepenatan Mendalam

huhu...arinie aku merasakan cukup penat yang amat mendalam...semenjak aku terlibat dengan pengajaran PPSMI...aku merasakan sangat la penat..dah la kena ajar dalam BI..pastue aku dah r sengal dengan english huhu..tadi kan aku hantar la baju kat dobi...berat baju aku untuk seminggu hanya 3.11Kg..tapi yang sengalnya aku nak la baju aku tu wangi...aku pun cakap la kat tokei kedai tu suh wat baju aku wangi...ade ke dia suh tambah duit sambil berkata "Dunia Sekarang Benda Yang Wangi Adalah Sangat Mahal Harganya"...waaa aku terduduk sambil menahan air muka yang bengang...Untuk makluman korg lokasi kedai dobi tu ialah di Taman Sri Pulai...Nama kedainya ialah Kedai Dobi Cengal..hahahaha...Sampai berjumpa lagi kengkawan...Yang penting aku xkena basuh sendiri baju aku...

2 comments:

Nurul Hajar said...

Bahasa mogris la bukan BI ..wahahhaha

Mr Pariey Agogo said...

hahaha yeke?