Monday, June 22, 2009

Kota Tinggi Trip HoHo...


Wah besh betoi rasenya aku n da geng buat trip ke air terjun kota tinggi..sepanjang perjalanan aku dapat lihat banyak permandangan menarik sepanjang perjalanan dari JB menuju ke tempat kejadian...gambar pertama yang aku amik adalah gambar sebuah jentera yang sedang mengorek tanah hahaha..



Selepas tu bagi mengelakkan daripada sesat, pemandu kami terpaksa menggunakan teknologi GPS kerana kami semua bukan org johor hahaha..oleh itu terpaksa la ek menggunakan GPS..hahaha..pelancong la katakan..mana sempat nak bukak konvensional map..huhuhu




Dan akhirnya..selepas menempuh perjalanan yang agak panjang..kami pun sampai la kat air terjun sana..tapi sayangnya..gambar2 kat sana xde dlm hp aku sebab time tu hujan renyai2 then aku masuk je dalam beg hehehe...selepas mandi manda, jam menunjukkan pukul 5..kami terasa lapar..huhuhu...kemas2 barang dan pergi jalan2 cari makan plak...bila dah masuk town Kota Tinggi kami pun singgah la di medan selera kat sana..





Selepas melantak kami pun pulang la dengan hati gembira dan perut yang memboroi..huhu...dan korg tengok la gambar2 yang ader ketika perjalanan pulang..dengan penatnye..jam lagi..dan macam2..tapi itulah pengalaman yang agak seronok kua dengan rakan2 sekerja hahaha..



Lebih kurang kol 7pm..kitorg pun sampai la umah..huhuhu...nanti ader masa kitorg plan nak g jauh2 sket plak hahaha..mana tahu euro trip plak ke?hahaha..

No comments: