Wednesday, June 17, 2009

Putera Lilin


Hhuhuhu mesti korg terpikir kan nape la aku letak tajuk ni..aku pun xtahu la nape aku letak..sebenarnya aku terdengar kata2 ni ketika aku kuo dengan kawan lama aku...nama dia cik yana (ader saper2 berminat dengan dia gtau aku..dia baru break hahahaa)...aku skunk memang jarang sangat kuo g mana2...makan pun jarang2 sebab aku ni tinggal membujang sorg2..kekadang boring tahap cipan..namun ape boleh buat..dah nasib aku macam ni...

dulu aku selalu kerja tengah panas..dulu aku selalu kuo mengukur...kira aku ni cam land surveyor la hihi..aah memang aku minat kerja ni dulu..tapi bila usia dah makin mengajak dewasa..aku kena cari kerja yang membolehkan aku bersama keluarga..cewaahhh kerja ape lagi..cegu la hahaha..cuti banyak...

Selepas bercuti selama lebih kurang 2minggu..aku pun terpaksa bekerja semula..tapi kan mood tuk mengajar tu tinggi taw..bersemangat aku mengajar walaupun suara aku xbape nak tahan hehehe...yelah serak sore aku memekik..budak bukan nak dgr pun aku ajar hehehe..apola dorg ni...kalau citer pasal hantu..senyap je beri perhatian..tapi kalau pasal belajar..mula la dorg wat senaman mulut..hehehe...

aku pun xtahu nak tulis pe..pe kaitan dengan tajuk ni pun xleh aku kaitkan..huhuhu..maksud aku mungkin boleh katakan yang aku xleh berjemur tgh panas lagi..kalau berjemur cket, mula la nak terbakar rasa kulit ni hehehe..

oklah ye..nak tido jap...

p/s to :yana
*kalau ko nak blanje aku makan...jgn lupa col or sms aku..hahaha..
adiosssss..

No comments: