Sunday, February 8, 2009

Bosan

Entah mengapa, dari semalam hatiku tak tenang. Begitu banyak masalah yang wujud dalam hidupku. Semua yang aku buat xpernah kena. Hidup ini mulanya indah belaka, namun tetiba hari ini baru aku sedar. Kebahagiaan semalam tidak mungkin akan kembali lagi, hidup mesti diteruskan walaupun kekadang amat pahit untuk aku ungkapkan. Argghh aku xtahu nak tulis ape lagi. Terpulang la pada masa untuk mengembalikan kegembiraan yang aku telah kecapi selama ini. Assalamualaikum.

3 comments:

Nurul Hajar said...

kamu di "tag"... kunjungi blog sy untuk mengetahui ape yg di tag..okies.harap maklum..

Nurliyana said...

ala cikgu pariey ni..try a gembirakan hidup ko tu...wat pe nk sdh lama2 ni...ceria2kan la hidup cikgu pariey ye hehehe

cahaya keadilan abdullah A.M.N said...

don't be sad k...sumer tu dugaan dlm hidup...