Wednesday, February 11, 2009

Persoalan yang membenakkan otak ku yang hampir pecah..

Salam kengkawan..ader sesape tahu x kelebihan antara course yang akan ku nyatakan kat bawah..kalau ader suggestion ke ape ke jangan memalu key..cewaahh:

a) Med (Management and Administration)
b) Med (Education Psychology)
c) Med (Education Technology)

tu je yang aku minat setakat ni..huhuhu..daripada aku membujang xtentu hala bek la aku wat master..sekurang2nya leh gak aku cube tuk menjadi seorang student yang tua (OOOPSS) cik nurul hajar jangan terasa ya..abeskan master kamoo dulu..lau jadi kita leh r berlumba saper dapat PHD (permanent head damage) dulu huhuhuhu..tul x?...

pepun bagi r comment yg membina kat aku..kat mana weak n strong course tersebut..sekian saje kengkawang, aku nak siapkan makan malam ni..hahaha..men tunjuk je kot..ade duit semua jadi cewaah..malam ni aku nak makan banyak2 sebab esok aku de meeting cos aku terpilih jadi technical officer tuk sukan kat stadium larkin..

esok aku pun pening nak ajor ape ag kat pupils, asyik bercerita je aku neh..exam dah dekat..soklan pun aku xprepare ag..aduhai loyai tul aku...satu ag nak tanya, ader muvee baru kua x?aku nak g ronggeng sebelum menjadi student tua hahahaha~

7 comments:

Nurul Hajar said...

eyuuuuu...tak terasa pun..coz i mude lagi dari u..hooohoo...orait jah kl nk lawan..tp kl dok pening lagi pk, toksah koya la nk lawan..PHD= perasaan hasad dengki..wuhuuu.. takpela..bg sy grad dulu la..pastuh smbg la wat master.. sy smbg wat PHD..uweeeee:)

Nurul Hajar said...

alor..susah2 sgt takyh amek... dok pk jah..lama2 abes tarikh tutup anta borang..wahaaa..melepas nk lawan PHD..uhkhuk..amek jah hok manp suke nk belajo..bukan susah pun

Nurul Hajar said...

wuhuu..bakpo nk susah damage kepala..permanent lak tuh..tokse ar..nnti takleh nk sambung PHD dh

Mr Pariey Agogo said...

huhuhu..ok je..nak summit la neh..sabor yaaaaaaaaaa

Nurul Hajar said...

nk lawan ar tuh..orait..kite fight nnti..hahhhaha

Mr Pariey Agogo said...

boleh je hahahaha~

Nurul Hajar said...

mahasiswa VS mahasitua.. ahaks.. amacam..orait tak??? hahah