Sunday, April 5, 2009

Berjoyah Di weekend yg damai


Huhu arini adalah 5/4/2009, hari yang sungguh indah dan permai..pagi ni aku bangun, aku mendengar kicau burung yang sungguh mendamaikan.. bunyi yang aku telah hilang bertahun lepas..hehehe...namun satu bunyi yang dah lama aku xdapat dengar adalah bunyi ayam berkokok..dah lama rasenya aku menantikan bunyi tersebut yang pernah aku dengari ketika aku masih kecil dan berada di kampung...wah aku sungguh rindukan suasana kampung ku yang permai..bila agaknya aku dapat balik kg untuk bersama dengan keluarga ku semula..

Esok yang bakal tiba belum tentu menjanjikan apa yang bisa tuk mengembirakan diri ini...tahniah aku ucapkan kepada pasukan tenis dan bola baling sekolah aku kerana mendapat no 1 & 2 dalam kejohanan peringkat zon skudai. Semoga korang semua terus maju dalam bidang sukan..Dan bermula minggu depan nampaknya aku akan busy dari hari isnin sampai sabtu kerana terlibat dengan pasukan bola sepak..wah nampaknya aku terpaksa bertahan dan bertahan lagi...sabar kan separuh daripada iman..harap2 nya semoga aku berjaya la...

wah dah panjang nampaknya aku mengarang..perut mula rasa kelaparan..Aku sangat merindui arwah kakak aku dan datuk aku..dorg la sumber ilham ku...kawan2 semua..sedekahkan al-fatihah untuk mereka, thanx a lot...semoga roh mereka berada dalam golongan org yang beriman.. jumpa n jumpa lagi..