Thursday, April 2, 2009

Hoho: Kembali lagi Daku Hahaha

















Salam semua kengkawan..sorry lama enggak dapat meluahkan apa yg terbuku dihati kerana daku mempunyai banyak kerja yang terpaksa diuruskan. Biasalah sibuk untuk menyiapkan kerja yang tergendala setakat ini lah..Untuk pengetahuan kalian semua, permohonan aku tuk master telah mendapat kerjasama pihak UTM..Impian ku tuk menyambung pelajaran nampaknya cerah tetapi adakah aku mempunyai masa yang cukup tuk blajar? hahaha..tu hanya aku dengan tuhan je yang tahu huhuhuhu..

next week ader tournament bola sepak lak..aduhai aku harap team aku akan menang kali ini..semoga berjaya tuk anak2 buah ku sekalian alam semesta huhuhu..minggu lepas kawan aku telah konvo dengan jayanya..dia telah berjaya menamatkan pengajian di UTM dan telah mengengam Bsc Sport Science..tahniah juki..semoga cita2 mu akan tercapai sebagai seorg tokei yang berjaya hohoho..di sini aku ada masukkan beberapa keping gambar tuk tatapan kalian semua...jangan kutuk lebey2 dah r hahaha...adios..jumpa ag seyyy...





No comments: