Sunday, April 12, 2009

bujang yang xsenang

aduhai..kalo jumpa kengkawan kan mesti kena tanya bila hang nak kawen..sebenarnya aku dah cukup bosan mendengarkan soalan sedemikian..saper yang xnak kawen..saper yang xnak memiliki keluarga..namun tuhan mengetahui segalanya..dah xde jodoh sampai skunk aku nak wat ape..cinta xle dipaksa..xkan la aku nak cakap "aah aku berbahagia untuk dia!!!" yang telah berbahagia dengan org lain...aahhhh

bior r org nak kata kita mat jiwang ke ape..yang penting kita epy...aku xnak pikir benda yang remeh semata2 nak pujuk hati org yg curang dengan kita..kita ader akal dan semestinya perasaan itu bisa di buat bagai menatang minyak yg penuh..

aku ada seorang kawan yg aku kenal mungkin da agak berbulan lamanya...nama dia byzura (bukan nama sebenar)...semoga dia berbahagia dengan bf dia yang cute serta baik..dia seorang yang baik...aku cukup respek perhubungan dorg yang berjarak beribu batu..hanya perempuan yang tabah macam dia je mampu harungi semua ni..credit to zura...

aku ingin menjadi bujang yang senang pasni..

salammmmmmmmmm


No comments: