Friday, May 15, 2009

Luahan rasa...

Waa susah bebenor nak lelapkan mata pada malam ni..xdapat ku nyatakan ape yg ku rasa tika ini..bagaimana aku nak mulakan hidup ini tanpa ader org yang menyokongku..kau ilham ku..kau cahaya ku..nape kau tinggalkan aku..mungkin kau jua dalam kerinduan saat aku merindui dirimu..aku xdapat membuangmu dalam kenangan hidupku..jika kau tahu dalam hatiku mcm mana pasti kau akan mengerti..dengarkan la jeritan batinku!!! angin kau sampaikan rasa rindu yang membara kepadanya..warna cintaku xkan pudar untukmu..walaupun tinggal kenangan namun kau xdapat mengubah sejarah!!!namun ku percaya semua dah tertulis, nanti suatu masa ku akan mengerti kau bukan milik ku!!!!

By,
Mr pariey Agogo...1.23am

5 comments:

Nurul Hajar said...

ermmmm...Tuhan menguji hamba NYa..byk kan lah memohon pertolngan daripada NYa, InsyaAllah pasti akan dapat petunjuk ke arah jalan yg diredhai

Anonymous said...

Tiada apa ingin ku katakan disini..ku harap en.pariey ni dapat menempuh segala dugaan n cabaran di atas muka bumi ini.. Nothing in da world has ever been accomplished without passion.. (ekceli aku pun sedey gak ble sentuh bab2 cinta ni..uhuk..uhuk..but aku yakin..akan ada sesuatu yg diluar sane menanti diri ku..all da best tuk diri ku n jg kpd en.pariey. :) )

Anonymous said...

erm..btui2..kata nurul tu..byk2kanla dekatkan dri pd Nya..amen... -Eliza

Anonymous said...

Ditujukan tuk dri ku n jg en.pariey..

malam ini ku sendiri
tak ada yg menemani
seperti mlm-mlm yang sudah-sudah
hati ini selalu sepi
tak ada yg menghiasi
seperti cinta ini
yang selalu pupus

tuhan kirimkanlah aku
kekasih yang baik hati
yang mencintai aku
apa adanya

mawar ini semakin layu
tak ada yg memiliki
seperti aku ini semakin pupus

tuhan kirimkanlah aku
kekasih yang baik hati
yang mencintai aku
apa adanya

-Eliza

Nurul Hajar said...

tabah dlm menghadapi ujian drpd Allah. dugaan yg menimpa itu adalah ujian drpdNya..one more thing, jgn lupe diri..biler usia makin meningkat, ingat sape kite n asal usul kita..pulang lah ke pangkuan jalan.. ikhlas drpd nurulhajar:)