Thursday, May 21, 2009

Malang seyy 21.5.2009

Adoyai malang betol hari ni...pagi2 berproblem..bangun pagi2 kul 5.3oam..mandi n gosok gigi, solat dan siap2 kul 6.10am...pastue gerak la ke satu tempat takot jem...tut2 sampai saner kul 6.30am..ape barang mana jam!!!!pastu nampak la satu kedai bukak...misteri je nampak kedai tu...dalam samar2..aku pun parking la kat bawah pokok...makcik tu usyar aku len macam je..macam peliks ada seorg lelaki kul 6.35am memacak kat kedai dia..aku pun masuk r kedai tu..tanya macik ader air x..niat di hati nak bekfast..dia pun cakap..dik makcik start niaga kul 7.15am...air pun xmasak ag..adoyai aku ader keja kul7.30am..ape nak buat ni?detik hati kecil aku ni dengan pelan2 aku pun angkat kaki..adoyai...banyak ag kisah nak cter..haaa lagi satu bila aku balik umah kul 9.10am aku pun tido r manjang..tetibe perut rasa lapar..g r dgn slumber kat kedai akak sebelah..xbawa kunci pun..igt nak cari megi..tetiba baru terperasan yang pintu aku autolock..adoyai..mcm separuh mati aku pk..mula2 terjah pintu mcm polis selalu wat dalam cter gerak khas...xterbukak gak..pastu pk idea len....hp aku pun tertinggal kat dalam..aduhai ape nak buat ni..tetiba aku ternampak cermin depan cam senget..bukak cermin pastue hulur tgn pelan2..alhamdulillah berjaya juga hahaha..tahniah kepada gue hahaha...

1 comment:

Anonymous said...

Cassanova - Hingga Tak Ada Aku



Hapuskan semua yang ada padamu
Hapuskan hingga tak ada aku
Kau datang setelah kau lukai aku
Kau menanam sembilu di dalam nadiku

Kini baru kau sadari
Saat kau meratapi dirimu sendiri
Cinta bukanlah hiasan
Yang bisa kau abaikan di dalam hidup ini

Lelah diriku melihat dirimu
Selalu mendustai waktu
Aku tak bisa terus bertahan..oh..oh..

Kini baru kau sadari
Saat kau sendiri
Cinta jangan kau paksakan
Yang harus kau hapuskan hingga tak ada aku