Tuesday, March 3, 2009

BIG - Bina Insan Guru


Tetiba aku terjumpa gambar lama yang aku jumpa dalam laptop aku ni..gambar ni merupakan kenangan yg cukup manis ketika aku pergi berkursus bina insan guru or dgn kata popularnya BIG. Locationnya adalah pooh island kat kenyir hoho
..




Pic 1: Gambar aku yang poyos hahahaha......




Pic 2 : Anak itik yg sedang blajor berenang hahaha..




Pic 3: Slumber je cameraman ni skodeng haha



Pic 4: Pasukan pencari harta karun hahaha..



Pic 5: Abaikan yg baju putih, dia da kawen haha..



Pic 6: Pendatang tanpa izin hahahaa.



Pic 7: Jetty kat kenyir hoho..



Pic 8: Amir bajet nek titanic la kot huhu


Pic 9: Fokuskan mata anda kat baju color coklat tue haha..


Waa aku sangat rindukan saat ni..kawan2 ku semua, semoga kalian semua menjadi seorang pendidik yang mulia..jangan la kalian alpa sesekali pun dalam mendidik anak bangsa..ingatlah "guru ibarat lilin, sanggup membiarkan dirinya terbakar demi menerangi orang lain" cewaah..pepun selamat hari guru!!!








4 comments:

Nurul Hajar said...

hoh..ingat ko jumpo bwh katil..dlm laptop jah..hahahhaah

Mr Pariey Agogo said...

bawah katil ader benda len hahaha..

Nurliyana said...

wei bkn hari guru 13 mei ke...

Mr Pariey Agogo said...

hahaha..16 mei hari guru..sengal je cakap 13 mei hoho