Saturday, March 7, 2009

Sabtuday yang membohsan kan


Waa..aku rasa sungguh bohsan rini..bangun je pagi2, aku dapat tahu rini adalah ari sabtuday hahaha...dengan kepala pening yang mencucuk jiwa..aku pun bangun dgn tenangnya pada pukul 6.35am untuk menunaikan solat subuh di waktu hening pagi yang mendamaikan..aduh suasana pagi ini sungguh mengujakan ati aku..dengan hujan gerimis turun dengan renyai-renyai (mestilah dah namanya hujan gerimis hahaha).. aku mengintai dari tirai kamar ku yang mana masih belum ku lipat selimut nya lagi..sejuk bangat detik ati aku hahaha..otak aku mula membuat kesimpulan yang begitu aku nantikan selama ini...dua persoalan yang timbul ketika itu yang harus diselesaikan dengan kadar segera..persoalan pertama adalah adakah aku harus menyambung tido ku yang indah..dan persoalan kedua adakah aku mahu mandi dgn suasana hujan gerimis dan jam menunjukkan pukul 6.39am????..boleh tak korang bayangkan keadaan aku tika itu...waaaa sungguh menyayatkan ati...dup2 jantung aku berdenyut kenyang..mataku mulai lalok..ahh tido saje ah katanya....dan tetiba aku tersedar yg jam menunjukkan pukul 4.30pm??????????? wattttt aku sudah pening..kenapa jam cepat sgt bergerak...ingatlah kerana masa sesungguhnya manusia berada dalam kerugian hahahaha...sabtuday yang malang buat aku rini..huk2.

No comments: