Sunday, March 8, 2009

Sunday is good day!!!!!!!

Haaa bertemu la kita di sunday yang mendamaikan..aku bangun awal arinie...bangun terus nampak atas meja, ader kuih dan mihun serta air tembikai....bagus betol osmate aku ni..kira fhm jiwa la dia hahahaha..aku rasa begitu bangga kerana dia tak segan2 untuk membeli makanan tuk aku..idup aku sungguh lengkap dengan dia hahaha..

Masalah utama aku skunk adalah, AKU NAK KAWEN!!!!!!!!...sape la yang xnak kawen kan..tapi xde org nak kat aku..sob2...sedih kan kisah gue nih....so skunk nak offer la..ader sesaper nak kat aku leh r msg2 k..hahahahahah.....

Misi utama aku arinie nak kua tengok wayang...citer dragon ball....tapi tengok list and date kat TGV, bukan arinie la...khamis depan baru release...waaa tensionnya..ape buleh buat kan..

Minggu depan bermula la cuti sekolah selama seminggu..waa aku nak balik kampong...yeah2..mesti sedap kan..dapat tidor dengan tenang,pastue bangun2 dah ader air n nasik tuk di sental hahaha...

dan minggu depan gak sepupu aku nak kawen..semoga berbahagia hingga ke anak cucu-cicit-cuit yeke?hahahaha cuit tu aku xtahu betol or x...aku men letak je...haahahaha..dah xtahu nak melalut ape ag..pe ag g sambung tido r jap..kang bangun lagi huk222....ZaaShhhhh..

Mr Pariey Agogo
(9:32 am)

No comments: