Tuesday, March 3, 2009

kupu-kupu hidup


Penatnya aku melalui hari-hari yang mendatang. Sekarang aku tengah busy menanda kertas exam murid-murid ku. Begitu banyak masa yang telah terbuang selama aku hidup selama 25 tahun ni. Aku masih belum berpeluang sepenuhnya untuk berbakti kepada ibu bapa aku. Wah, begitu pahit hidup berjauhan dengan family.

Sepanjang minggu ini banyak perkara yg perlu aku lakukan sebelum cuti sekolah bermula pada 13rd March 2009. Aku kena hantar markah dan juga perlu melalui 2 aktiviti penting pada minggu depan iaitu mesyuarat pibg serta majlis sambutan maulidur rasul yang bakal di adakan pada hari khamis depan huk2.. pakai baju melayu nampaknye aku aritu huhuhu..

Pada 5th March 2009 bersamaan hari khamis, aku terlibat untuk latihan pasukan bola sepak sekolah plak, aduhai harap2 la xhujan pada petang tu.. kejohanan pun da xlama lagi, aku sebagai ketua jurulatih pasukan bola sepak sekolah terpaksa memerah otak bagi menghasilkan produk yang berkualiti hehehe.. semoga pasukan aku mendapat johan bagi zon skudai huhu..

Keputusan untuk aku sambung master akan di ketahui pada bulan may nanti.. harap2 adalah sinar tuk ku menyambung pelajaran hehehe..dalam form tu dia nak reason why aku sambung blajor..aku men isi je to explore new knowledge and to become better teacher hahahahahaha..men isi je..huhuhu..

Oklah karangan ku tuk kali ni..malam ni aku nak memikirkan apa yg patut aku ajar pada esok hari.. esok aku ader kelas math..huhuhuhuhuhuhu..aku xle lupa pupils will be able to understand the bacis concept of multiplication and division huhuhu..Oklah kawan2 jumpa ag..all da besh..gambateeeeee....Justify Full





No comments: